הנוסחה המנצחת להפיכת גולש ללקוח באתר אינטרנט של עסק קטן

אתה בעל עסק קטן, העלית אתר אינטרנט לאויר, העיצוב מושלם, יש עמוד אודות, ויש עמוד שירותים ואפילו צור קשר…אבל אין לך מושג איך ממשיכים מכאן. איך גורמים לגולש להפוך ללקוח משלם?

הרבה בעלי עסקים מפספסים עם אתר האינטרנט שלהם, ולא יוצרים בו את המסלול הנכון עבור הגולש שיכול בסופו דבר להפוך ללקוח משלם.

מה שקורה זה, שאתר האינטרנט שלהם נטוש, אין בו תנועה, ובודאי שלא מייצר עבורם הכנסות…

אז יש נוסחה! וזאת נוסחה מנצחת שבעזרתה הופך גולש ללקוח משלם.

הכירו את המשפך השיווקי של אתר האינטרנט לבעלי עסקים קטנים שעובדים מהבית.

משפך שיווק באתר אינטרנט לעסק קטן
משפך השיווק באתר אינטרנט לעסק קטן

אל אתר האינטרנט שלנו אנחנו מזרימים תנועה דרך: פרסום ממומן, רשתות חברתיות, קידום אורגני, אתרי מאמרים ופורומים.

את הגולש אנחנו מפנים אל תוכן יוצא מן הכלל (מי אמר שהתוכן הוא מלך?) חשוב שהתוכן יהיה יוצא דופן ואיכותי (התחרות קשה) התוכן חייב לכלול הנעה לפעולה, שתגרום לגולש להשאיר את פרטיו ולהכנס אל הדיוור האוטומטי שלנו.

לאחר שהוא נכנס אל מערכת הדיוור, הוא ממשיך לקבל מאתנו תכנים איכותיים, כאלה שיגרמו לו לשינוי משמעותי בחיים. רק תוכן טוב ואיכותי יגרום לדיאלוג, ולשיתוף.

השלב הבא יהיה יצירת מעמדי מכירה. אלה יכולים להיות, מבצע כלשהו, סדנה, וובינר, השקה אינטרנטית. אליהם אנחנו מפנים דרך עמוד מכירה.

באותם מעמדי מכירה אנחנו מציעים לגולש הצעה שאי אפשר לסרב לה. (אותה הצעה שמבדלת אותנו מן המתחרים שלנו)

אם ההצעה באמת טובה, גולש שאתה נותן לו פתרון איכותי, והוא מבין את הערך של ההצעה שאתה נותן לו, הופך בסופו של דבר ללקוח משלם.

אז אם אתר האינטרנט לא מייצר לכם הכנסות הנה כמה דברים שאסור לכם לוותר עליהם:

1. לייצר תכנים בהתמדה ליצירת דיאלוג, וקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים.

2. להניע לפעולה וללכוד לידים באמצעות דיוור אוטומטי.

3. לייצר מעמדי מכירה.

4. ליצור הצעה שלא ניתן לסרב לה, אבל אחת שבאמת, אבל באמת אי אפשר לסרב לה…

כל אלה קריטיים במסלול שאנחנו מעבירים את הגולש בדרכו להיות לקוח משלם ומרוצה!

 

מוזמנים לעשות לייק, לשתף ולכתוב לי למטה איך זה אצלכם!

תגובות

השארת תגובה